Ja, idag kan man väl inte annat än säga att jag har varit tapper.
ELLER korkad, det beror väl på vem som tittar och tycker.
JAG tycker att det är ett riktigt SKIT att jag har gjort illa mig och känner mig lika, nästan i alla fall, ofärdig i kroppen som jag gjorde för snart 4 år sen.
Då vägde jag 53 kg mer än idag och knät var nyopererat.
Allt var jobbigt och svårt, jag hade en hund som jag då inte kunde gå ut med själv.
Fick lita helt till mannen.

Nu har det ju gått några år och jag har blivit starkare i kroppen. Har min värk som däckar mig om jag håller på hemma en dag, men jag klarar hemsysslorna.....

Nu med knät ur led för snart en vecka sen är jag tillbaka i det gamla och det är djävulskt.
Om det varit barmark hade jag kunnat ta mig ut hjälpligt, men nu är det så svårt.
Mannen har varit hemma några dagar och då har det löst sig.
I morgon är jag spindeln i nätet igen...

Jag har i alla fall traskat runt och hjälpligt städat ut julen idag. Frustrerande eftersom mannen är sjuk och sonen också....så det är den som för tillfället är friskast som jobbar.
Det är inte mycket att göra åt det.
Längtat verkligen som en tok efter att bli frisk i benet.
Jag vill klara mig själv, så är det bara....
Tapper...ja inte vet jag, mer envis än jag någonsin varit i alla fall.


1/26/2012 04:43:30 am

will return before long

Reply
1/27/2012 05:49:25 pm

Appreciate your details

Reply

Good post bro

Reply
Dawidko
3/9/2012 09:58:37 pm

Nice info dude

Reply
3/27/2012 10:03:50 am

good post

Reply



Leave a Reply.